2013-01-25 | 17:22:06

It's complicated - Part 21

 
Harry ler stort, antagligen skämms han inte ett dugg och här ligger jag och rodnar som en galning. Han drar av sig sina jeans och jag biter hårt i läppen när jag får syn på hans perfekta V-linje. 
"Like what you see?", flinar Harry och jag fnissar till och nickar.
Han skrockar och smiter en hand under min rygg och knäpper lätt upp min BH. Hans ögon växer en aning när han kollar på min bara överkropp och sedan ler han busigt och böjer sig ner och ger små, försiktiga kyssar på mina bröst. Jag fnissar högljutt vilket får han att fortsätta med ett lågt skrockande. 
"You're so hot...", hummar han  och börjar kyssa min nacke.
"So are you.", mumlar jag och han ler snett.
Han drar av mig mina trosor och ler busigt.
"I'm going to rock your word.", skrockar han och blinkar med ena ögat.
Jag fnissar till åt hans gest och han lägger sig ovanför mig.
"Ready?", mumlar han mot mina läppar och jag nickar ivrigt. 
Jag blundar försiktigt när jag känner något trycka sig in i mig. När jag känner hur Harry's kropp reser sig från mig och jag inte känner någon smärta som jag förväntat mig så öppnar jag förvånat ögonen och kollar på Harry som sitter upp med ett finger inuti mig.
"What?", flinar han och kollar på mig som lämnar små, tysta stön.
 
Jag rodnar lite över mitt stönande och biter tag i läppen.
"N-nothing.", stammar jag av bekvämlighet.
"Oh wait, you didn't thought my was that small, eh?", frågar han med höjda ögonbryn.
"No, of course not.", stönar jag fram och han flinar.
"Does it feel good, babe?"
Jag nickar fort och låter mitt huvud luta tillbaka och jag sluter mina ögon igen. Jag känner hur han pressar in ännu ett finger och rör fort på båda två och jag stönar högre. Harry skrockar tyst och går fortfare och fortare. Mina stön blev högre och högre och jag tar tag i lakanen i ett gårt grepp och andas häftigt genom näsan. När jag känner en varm tunga placeras mot mitt skrev blev det för mycket, jag jämrade och vred på mig och hör Harry små skrockande lite då och då. 
"I-I think I'm close...", stönar jag och öppnar ögonen och granskar honom.
"Then cum for me, babe.", viskar han med en hes, sexig röst och jag biter hårt i underläppen.
"Oh fuck!", jämrar jag och allt blir svart i någon sekund. 
Jag känner hur Harry drar ut sina fingrar och suger lätt på de.
"Mhh.", flinar han och jag andas fort.

Han återgår till att ligga ovanpå mig och kysser mig fort.
"Did it feel good?", viskar han och jag nickar med ett blygt leende.
Han stryker mig över håret och biter löst på min underläpp.
"And you sure you want to go all the way?", fortsätter han och jag omfamnar hans nacka.
"Never been this sure in my entire life.", viskar jag och han ler.
"Good.", besvarar han och ger mig en fjäderlätt kyss innan han lägger sig i position.
Snart känner jag hur han pressar sig själv in i mig och jag stönar högt. Mina armar förflyttas från hans nacke till hans rygg där naglarna gräver sig ner i hans skinn. Han stönar tyst och sätter armarna på varsin sida om mitt huvud vilket ger han en möjlighet att ta sig djupare, och fortare in i mig. Jag stönar ännu högre och skriker då och då ut hans namn. Han mumlar ibland mitt namn till svars och går allt fortfare.
"I can't... I'm...", stönar jag med slutna ögon.
"You're what?", jämrar Harry och fortsätter snabbare.
"I'm gonna cum again...!", utbrister jag mellan stönandet.
"No! No no no, not yet babe, hold it.", vädjar han och kysser min hals.
"But Hary...", börjar jag men han avbryter.
"Please hold it!"
 
Jag gör så gott jag kan och låter han fortsätta men till slut orkar jag inte mer, jag släpper ut allt och Harry går långsammare tills han stannar helt.
"How... Did it feel..?", frågar han andfått.
"Amazing...", stönar jag tyst.
Han ler snett och drar ut innan han faller ihop på min kropp.
"You're amazing, Emma, you know that?", viskar han och jag möter hans blick.
"No, you are.", mumlar jag och kysser honom.
Han rullar av mig och kryper ner under täcket och drar mig tätt intill.
"I love you so much, just never doubt that.", ler han och mitt ansikte skiner upp.
"I love you to, Harry.", ler jag och rodnar en aning. 
Han ler och drar mig närmare innan han får en glimt i ögat.
"What now?", flinar jag och han skrockar.
"We should do this again soon.", flinar han och blinkar med ena ögat.
 
6 kommentarer för nästa :)
 
-------------------------------------------------
 
Hola!
Vet inte om ni såg det men som min kompis (@Vendiiz på DW) sa så var bloggen hackad. Vet inte hur men helt plötsligt så var lösenordet ändrat osv. Dock fick vi reda på vem det var och löste alltihop och nu har jag bytt allt som går så h*n inte lyckas igen! :)
15 Kommentarer
Julia:

MEEERA :)

2013-01-25 | 18:11:00
emma:

Mer!

2013-01-25 | 18:44:47
Fanny:

Å Gud, meeeeeer !

2013-01-25 | 18:55:18
judith:

Meer!♥

2013-01-25 | 19:09:08
Clara:

Meer!!!

2013-01-25 | 19:13:31
Ellinor:

meer :)

2013-01-25 | 20:11:07
Felicia:

nästa taack!

2013-01-26 | 13:53:59
Linn:

Du har verkligen talang för sånt här!

2013-01-28 | 08:36:37
Tove:

Kommer det fler??:):)

2013-02-04 | 18:47:51
Sara :

Nästa!

2013-02-13 | 12:54:42
Cornelia:

Kommer det nt fler ?!

2013-03-23 | 13:35:27
HALLÅ!:

VARFÖR KOMMER DET INTE FLER?!

2013-04-30 | 17:20:36
HALLÅ!:

DET HAR GÅTT MEN ÄN 4 MÅNADER!!!

2013-04-30 | 17:21:19
Julia:

Nästa snart?????

2013-05-03 | 19:48:27
Emma:

ska du aldrig fortsätta?..

2013-05-20 | 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!