2013-01-08 | 20:46:00

It's complicated - Part 20

 
 
Louis kör in på uppfarten.
"Wow, our house... What a surprise.", flinar jag och haf himlar roat med ögonen.
"Maybe it's something... I dunno.. INSIDE!", skrattar han.
"No, it can't be."
Han skrattar och pekar på dörren; "out you go."
Jag skrattar och hoppar lydigt ut och går mot dörren.
"Hello?", frågar jag tyst när jag öppnar den.
Inget svar, jag vänder mig förvirrat om mot Louis bil och ser att han kör iväg.
"LOUIS? WHAT DA FUCK MAN?!", ryter jag efter bilen när jag känner två armar krama om mig bakifrån.
"Hello beautiful.", viskar en hes röst i mitt öra.
Jag vänder mig om och får syn på Harry med ett stort leende på sina läppar.
"Hey Harry.", viskar jag och kollar in i hans gröna ögon.
Han ler ännu större och tar tag i min hand.
"I have a surprise.", ler han och börjar dra med mig.
"Where are we going?", fnissar jag och han skrattar.
"The thing with a surprise is that you aren't supposed to know."
 
Jag plutar med underläppen och han vänder sig om och ger min underläpp en lätt puss.
"No sad faces.", ler han och jag ler stort.
"Okey, fine.", fnissar jag och han ler nöjt.
"Okey, now no peeking, promise."
Han låter allvarlig så jag nickar och låter han placera sina varma händer framför mina ögon. 
"I'm blind!", skojar jag och jag känner på mig att Harry himlar retsamt med ögonen.
"Ha-ha.", skojar han och fortsätter gå.
Jag hör en dörr öppnas och det blir lite dragiare, men fortfarande varmt. Kvällsluften är varm och tjock. 
"Are we here?", frågar jag exalterat när jag märker att Harry stannat.
"Yes.", viskar han i mitt öra innan han flyttar på sina händer. 
Jag ser att vi är på altanen och jag kollar runt och tappar nästan andan när jag ser hur vackert han gjort det. Harry hade lagt ut en stor madrass, med kuddar och filtar och sedan en massa ljus runt om.
"Did you do this for me..?", frågar jag tyst och kollar på honom med lyckliga ögon.
"Of course I did, silly.", ler han och går fram till mig och ger mig en djup kyss.
Jag besvarar genast kyssen och ler ännu större.
 
Han sätter sig ner på madrassen och drar ner mig i hans famn.
"Now...", viskar han hest och sexigt i mitt öra. "Are you ready?"
Jag kollar på honom och biter tag i underläppen och nickar.
"You sure?", viskar han igen.
"100%.", viskar jag snabbt till svar och han ler. 
Han lägger sig ner och placerar mig ovanpå honom.
"Wont people hear us..?", frågar jag osäkert och han skrattar.
"There isn't a house nearby and the others promised to stay away for the night.", ler han och jag nickar.
"Goodie.", fnissar jag och lägger mig över honom.
Han rullar runt så han ligger ovanpå mig och tar av mig min tröja.
"You said you were sure, eh?", frågar han igen och jag skrattar till.
"Yes Harry, I'm sure.", ler jag och han nickar och drar av sig sin egen tröja.
"Woah.", lämnar mina läppar när jag ser hans vältränade mage.
Han skrattar lite och drar av mig mina byxor och jag rodnar när jag kollar ner och ser min kropp i bara underkläder.
"Hey, don't be ashamed, you're beautiful.", ler Harry och kysser mig.
Jag nickar lite osäkert så Harry fortsätter; "So so sooo beautiful."
 
10 kommentarer för nästa (som kommer bli lite snuuuuusk :D)
13 Kommentarer
jonna:

Mer!

2013-01-08 | 21:07:34
URL: http://retasil.blogg.se
Julia :

Meeeeeera !

2013-01-08 | 21:11:52
jenny :

skit bra :D
vänta på nästa del!<3

2013-01-08 | 21:25:54
Clara:

Äger! Mer, mer!!

2013-01-08 | 21:53:46
Fanny:

Neej, inte sluta så, vill ha dirty nuuu! Lova att skriva noggrant! :oo

2013-01-08 | 22:14:06
wilma :):

more :3

2013-01-08 | 22:55:04
URL: http://lookafteryou.bloggplatsen.se
Elina:

meeeer!!!

2013-01-08 | 22:58:23
Ida:

Mmmeerrr

2013-01-09 | 04:30:35
Anna:

haha mer ;D

2013-01-09 | 13:22:08
URL: http://liifeofannaa.blogg.se
Sara:

Mer tack

2013-01-09 | 22:31:08
Linn:

OMG OMG OMG OMG can't wait till nästa !! 😃😃😃😃😃

2013-01-10 | 13:43:26
Felicia:

Hahaha omg MER

2013-01-10 | 21:05:56
Clara:

När kommer nästa?!

2013-01-13 | 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!