2013-01-02 | 19:59:28

It's complicated - Part 19

 
"Oh really?", fnissar jag.
"Maybe, but only if you want to, love.", viskar han och kysser mig passionerat. 
"I don't know... I've never done it before..."
Han reser sig upp och sitter på min mage. 
"Oh, that's why you've been so hard to get?", säger han och jag nickar långsamt.
"I'm afraid that I might lose you...", viskar jag tyst.
Harry skrattar till och ger mig en lätt kyss på kinden.
"Hey honey, you will never lose me because of that...", säger han och stryker min kind.
"Really?"
"Really. I love you way to much to let that change this realtionship."
Jag ler och drar ner honom för yttligare en kyss. 
"I love you, I love you, I love you.", mumlar jag om och om igen. 
Harry ler och besvarar det med "I love you too." varje gång och jag fnissar.
 
 
Snart så liggar Harry återigen ovanpå mig och ler stort.
"Hey, sweetie?", viskar han och jag höjer på blicken.
"Yeah?"
"If you don't want to I'm totally cool with it...", börjar han.
"Don't worry, I want to.", ler jag och biter tag i min underläpp.
"You sure?"
Jag nickar och han nickar till svars.
"Just promise me to tell you if it hurts, or anything."
Jag nickar ännu en gäng.
"Don't just nod, Em - promise me. If I hurt you I can't be able to live with myself, promise."
"Okey, Harry, I promise."
"Good, and keep that promise now, eh?"
Jag nickar och skrattar åt hur han verkligen vill att det ska vara bra. 
"No, wait.", säger han och reser sig upp. "I can't."
Va? Vad var fel nu? Var jag inte tillräckligt bra för honom längre..?
 
Jag biter mig i läppen hårdare och granskar honom.
"What's wrong..?", frågar jag med en låg röst.
"No, no, no, it's nothing wrong with you, sweetheart.", viskar han och kyssar min panna.
"Then what is it..?"
Jag låter min blick slå ner i lakanen och Harry suckar.
"Sweetie, it's not you, I just want your first time to be perfect...", viskar han och drar upp mig och omfamnar mig.
"What do you mean..?"
"I mean that now this feels forced to you... It was a dare in a game, it's not fair to you."
"Harry, this is fine..."
"No, I'm gonna make it perfect to you, just wait!", utbrister han och hasar sig upp.
Innan jag vet ordet av det så har han rusat ut ur rummet och lämnat mig och jag kollar förvirrat mot dörren han just sprungit ut igenom. Jag suckar och ställer mig upp och går tillbaka till de andra.
"Hey, where did Harry go?", frågar jag förvirrat och slår mig ner.
"I dunno, somewhere, he had such a hurry for some reason.", mumlar Zayn helt ointresessart medans han kollar ner i sin mobil precis som Harry gjort förut.

Jag nickar och leker uttråkat med en hårslinga och Louis reser sig upp.
"Everyone - up.", beordrar han och stoppar ner sin mobil i fickan.
Alla i gänget slår upp blickarna mot honom, utan förståelse så ställer de sig lydigt upp.
"What's up?", frågar Liam nyfiket och lägger armen om Danielle.
"Eat, I'm starving."
"YES!", utbrister Niall och rusar ut. 
Jag kan inte låta bli åt Niall, varje gång man nämnar mat så blir han som en 3-åring på julafton.
Vi andra går efter i våran eran takt och sätter oss i bilarna. 
"Anyone knew where Harry was going?", frågar jag nyfiket.
Louis lägger på ett flin men skakar på huvudet.
"Oh c'mon, Lou, you know!", utbrister jag och hans flin växer.
"No...!", flinar han och jag skakar på huvudet.
"Boo, liar.", mumlar jag och han skrattar till.
 
Vi alla anländer till en italiensk resturang och hoppar ut ur bilarna.
"OH MY GOD, LOOK!", skriker massa tjejer och pekar på oss.
Jag sväljer hårt och Niall lägger en beskyddande arm runt mig.
"Don't worry, we wont let them hurt you.", ler han och drar mig närmare.
"Uh.. Thanks Ni.", säger jag osäkert och vi alla går in till resturangen.
Vi beställer mat, äter, skrattar, skämtar och pratar från allt mellan himmel och jord.
"So, are you done, Em?", frågar Louis och börjar återigen flina.
"Yeah, why?", frågar jag och han reser sig upp.
"C'mon, let's go."
"Uh... Okey, what's up with you and this secret?", muttrar jag.
"See you later, honey.", ler Louis och ger Eleanor en puss på kinden. "C'mon Em."
Han går ut till sin bil och jag går lydigt efter och sätter mig i framsätet.
"So what's the plan?", frågar jag.
"Be patient.", skrattar han. "You'll love it."
 
10 kommentarer för nästa :D<3
10 Kommentarer
Sophie:

Åh så bra!

2013-01-02 | 20:07:12
URL: http://peaceful.blogg.se
Fanny:

Awww, meeraa!

2013-01-02 | 21:33:35
Linn:

OMG mer!

2013-01-02 | 21:35:45
Julia:

Så bra! Meeera :D

2013-01-02 | 21:41:53
jonna:

Mer

2013-01-02 | 22:16:44
URL: http://retasil.blogg.se
Clara :

MER!

2013-01-03 | 14:13:35
Nicky:

Så bra! Och så gulligt av Harry, jag vill att din första gång ska vara speciell! c:

2013-01-03 | 16:04:04
URL: http://onedirecionnovells.blogg.se
Ida:

OMG mmeerrrr

2013-01-03 | 20:58:12
Tove:

Jättebra!! Meeer!:D

2013-01-03 | 22:58:43
URL: http://tovehjalte.blogspot.se/?m=1
Ellen:

MEEEEEEER

2013-01-04 | 01:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!