2012-10-31 | 01:00:00

It's complicated - Part 12

"Emma, listen to me. I was drunk and didn't realize it...", säger han sårat.
"That isn't an excuse to cheat on people Harry.", muttrar jag.
"I know, but I really am sorry... You're the best thing in my life..."
Jag kollar upp på honom, hans ögon är tåriga och därför gläsner de lite.
"I don't know Harry, I don't know if I can trust you...", suckar jag och unviker hans blick.
"But you can! I promise! Please!", ber han och snyftar tyst samtidigt som han tar min hand.
"You make this hard."
"Please..."
Jag suckar uppgivande och nickar långsamt.
"One chance Harry, but if you screw up I'll never talk to you again.", mumlar jag.
Genast känner jag två muskulösa armar krama om mig och snyftningar bredvid mitt högra öra där Harry lutar sitt huvud för tillfället.
"Thanks you!", snyftar han och drar in mig i en djup, passionerad kyss.
Jag ler lite och kysser honom tillbaka, mina egna tårar börjar till och med rinna.
 
Helt plötsligt hör vi någon som klappar och vi lämnar varandras läppar och vänder våra huvuden mot dörren där Niall står och klappar sina händer och ler som en idiot.
"I love happy endings!", jublar han och jag börjar skratta högt.
"So do I.", ler Harry och kysser mig igen.
Jag drar snabbt armen över kinderna för att torka bort tårarna och ler.
"I love you Em, remember that.", ler han och jag rodnar.
"And I love you to...", viskar jag och ler försiktigt.
"Niall, go away now..." 
Harry skrattar och Niall lipar som ett barn till svars och retsamt går han fram och slår sig ner i soffan bredvid oss.
"Make me.", svarar han simplet och gör en grimas.
"You're a pain in the ass Nialler.", skrattar Harry vilket gör att Niall bara börjar flina.
"Shut up Harry, it's thank to him I'm here.", flinar jag och Harry vänder förvånat huvudet mot Niall.
 
"Why so chocked?", flinar Niall och kollar på den förvånade Harry.
"I'm not sure... But thanks mate.", ler han och ger honom en klapp på axeln.
"Anytime, I mean, if you didn't get her I would."
Niall skrattar och reser sig upp och jag följer honom med blicken.
"Well, I'm just gonna grab a sandwich and then go to bed, so sleep tight babes!", säger han innan han går in i köket.
"What did he say to you?", frågar Harry och ler mot mig.
"Just that I should solve this with you, and he was right, I can't afford to lose you."
"I love youh baby."
Harry drar in mig i en till hård kramar och kysser min kind.
"I love you to Harry, alot."
Helt plötsligt vibrerar min telefon och jag tar snabbt upp den.
"Notification from Twitter. @NiallOfficial mentioned you in a tweet!"
Jag trycker upp den och läser den noga.
"Omfg you guys, @Harry_Styles and @Emma95 is back together thanks to me, I'M SUCH A LOVE DOCTOR! xx"
 
Harry sneglar på mig och jag sitter med ett fånigt flin på mina läppar.
"What did Niall tweet now?", flinar han och jag visar tweeten. 
"It was cute.", säger jag och rodnar lite.
Men såklart varade det bara en kort stund, snart kom hatet.
"Omfg girl, you should have left him alone."
"What are you doing? He needs a girl who deserve him, not a slut."
"If I was Harry I would dump you so hard."
"Leave him alone now."
"Don't use my boy for fame and money."
"I know that you just using him."
"#EmmaIsASlut <--- Trend it!"
Jag tar ett djupt andetag och pressar ner mobilen i fickan.
"What's wrong babe?", frågar Harry oroligt.
"Nothing. Nothign at all.", ljuger jag och tvingar fram ett fejkat leende.
 
6 kommentarer för nästa! :D <3
8 Kommentarer
Emma:

Åh gud så bra!!! Meer nuuuu!!!! ;)

2012-10-31 | 01:34:06
Sophie:

OMG ÄNTLIGEN :'D

2012-10-31 | 03:54:15
Em:

Omg, mer har väntat som en tok :)

2012-10-31 | 07:34:03
moa:

Sjujkt bra meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr

2012-10-31 | 08:54:18
Fanny:

åååh vad jag har längtat :D
sjukt braa !

2012-10-31 | 09:18:19
Ellinor:

sjukt bra :) skriv mer :)

2012-10-31 | 14:34:08
Nellie ♥:

SÅÅÅÅÅ BRA :D
Mer minst 2 per dag <3

2012-11-01 | 00:21:00
URL: http://Nellieiisholt.devote.se
wilma :):

kom på mig själv med att sitta o flina när Niall gjorde alla wierda saker :3

2012-11-02 | 13:29:44
URL: http://lookafteryou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!