2012-11-04 | 15:44:00

It's complicated - Part 13

Han lutar sig in mot mig och kysser mina läppar vilket får mig att fnissa till.
"What?", säger han och plutar med underläppen.
"Nothing, I just love you.", ler jag och han ler.
"I love you to Em."
Han drar mig närmare och kysser mig igen.
"Alot.", avslutar han när han lämnar mina läppar.
"You're to cute.", säger jag och biter mig själv i underläppen.
"No, don't do that.", skrattar han och jag kollar förvirrat på honom.
"Do what...?"
"Bite your lip, it look... Sexy."
Han skrattar och jag rodnar.
"Shut up, it doesn't.", skrattar jag och han nickar.
"It does.", flinar han och stryker mig över ryggen.
 
Jag skakar på huvudet.
"Oh for fuck sake Harry, we were fighting 1 hour ago and now you want me?", skrattar jag.
"Yes, problem much?", frågar han med ett retsamt flin.
"A little."
"Why?"
Jag skakar på huvudet och han skrattar.
"Babe, I'm joking.", ler han och jag lipar barnsligt mot honom.
"Hey, that wasn't very nice...", fortsätter han och plutar med underläppen igen.
"I don't care", säger jag och fnissar till.
"Be nice", säger han och och pussar mig på näsan.
"No."
Han suckar och ger upp, förstår att jag är för envis. 
 
Snart är Niall tillbaka igen med en macka i ena handen och ett glas oboy i andra.
"I wanted to hang out a little more with you guys.", säger han och slår sig ner.
"No Niall...", muttrar Harry irriterat och han skrattar.
"No but seriously, I'm gonna play some fifa!"
Han tar bådra kontrollerna och viftar med den andra framför Harry's ansikte. 
"No Niall.", säger han men Niall fortsätter vifta med kontrollen.
"One game! Pleease...!!", ber han med söta valpögon.
"Niall...."
"PLEASE."
Han kollar på mig med en undrande blick och jag nickar. Han ler lite och tar tag i kontrollen.
"You're gonna get it Nialler.", säger han och flinar.
"No, you're going down Haz."
 
Snabbt blir ljudnivån högre när de börjar matchen och jag kollar uttråkat på spelet.
"YEEEEES!", jublar Harry och ställer sig upp när han lyckas göra ett mål.
"Cheater.", muttrar Niall surt. "Sit down."
Harry har börjat göra någon konstig dans och Niall drar surt ner honom.
"I'm just better than you.", flinar Harry.
"Is it the sound from fifa I hear?", hör jag Louis säga och snabbt är han inne i rummet.
"Yes Lou, and I'm kicking Niall's ass in it!", jublar Harry.
Louis sätter sig ner bredvid mig och kollar på mig.
"Are you back? I thought you broke up with Harry.", säger han och ler vänligt.
"Well, we solved it.", förklarar jag kort och han nickar.
"Good, he was really sad."
Han vänder huvudet mot TV:n och kollar på killarna.
"AGAIN?! SERIOUSLY?! CHEATER!!", klagar Niall när Harry gjorde ännu ett mål.
Jag skrattar och Harry ställer sig upp och börjar med en ny, fånig dans.
 
6 för nästa! :D <3
10 Kommentarer
Em:

Meeer

2012-11-04 | 15:49:26
Nellie ♥:

MEERR !
tycker att du kan göra 1 om dagen! c:

2012-11-04 | 16:32:15
URL: http://Nellieiisholt.devote.se
Linn:

MEEEEEEEER!! Drömde om kapitel 5 inatt, hahahaha så bra !

2012-11-04 | 16:44:50
Juline:

assså shit, så bra, kan du inte göra snusk i nästa? :$

2012-11-04 | 16:45:27
juddan<31D:

as bra asså!!

2012-11-04 | 17:44:08
mahj:

bra del,nästa tack :)

2012-11-04 | 18:03:30
Fanny:

meeer! :D
sjuuu kommentarer :D

2012-11-04 | 18:11:19
Sophie:

ÖALKJSHGDVBJSK :')

2012-11-04 | 22:03:30
Emma:

SÅÅÅÅ BRA!!!

2012-11-05 | 20:10:05
Linn:

hahah kommenterar igen för jag har inget liv, jao'

NÄR KOMMER NÄSTAAA, GUUUD KAN INTE VÄNTA LÄNGRE, AJ LAV DIS FANFIC

2012-11-15 | 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!