2012-12-18 | 16:54:00

It's complicated - Part 16

Jag drar på mig en kort, tight klänning och sätter på matchande pumps. När jag var klar övergår jag till håret som jag tuperar för att få det att se större ut och till sist sminkar jag mig. Jag speglar mig och granskar mig noga, för säkert första gången kune jag se mig själv som sexig och het. Jag snurrar ett varv och studerar mig själv ännu en gång innan jag ler nöjt och går ut till Harry som redan är klar och väntar.
"Are you do-...", börjar han innan hans ögon växer. "Woah..."
"What?", fnissar jag och rodnar lätt.
"You just... Look so stunning!"
Jag rodnar ännu mera och Harry ler stort och tar tag i min hand.
"C'mon, let's go.", ler han och jag nickar.
 Jag låter han dra med mig till dörren och ut genom dörren där killarna, Perrie, Danielle och Eleanor redan vänter.
"Fianlly!", jublar Niall och börjar springa längst gatan.
"Calm down, Ni.", muttrar Harry himlandes med ögonen. 
Niall ignorerar Harrys suriga humör och fortsätter hoppa och springa tills vi anländer till klubben.
"Let's do this!", jublar Louis och drar in Eleanor och börjar genast halsa shots. 
"Oh god, this will be caos!", mumlar Harry när han kollar på Louis och Niall som halsar drink efter drink.
"Relax babe, it will be fun.", ler jag och går till baren. 
 
Harry kollar osäkert efter mig innan han nickar och följer efter mig.
"What do you want to have, sweetie?", frågar bartendern och ler snett mot mig.
"Uh...", nu började förvirringen. Jag hade ju aldrig druckit förut, fan, nu har jag gjort bort mig.
"Sweetie?", upprepar bartendern och jag höjer på ögonbrynen diskret och fortsätter tänka.
"One Vodka Vanilla Coke and a pit please.", ler Harry och sätter sig ner på barstolen bredvid mig.
"Will do.", ler bartendern och börjar mixa till drinkar.
"Was that so hard to say?", flinar han retsamt och kinderna hettar till. 
"I haven't...", börjar jag tills han avbryter mig.
"Been drinking before, yeah, I understood that.", avslutar han min mening och ler svagt.
"How..", börjar jag innan jag ser hans flin och abvryter mig själv.
"Here, try.", ler han och ger mig vaniljvodkan som var blandad med cola.
Jag nickar osäkert och för glaset mot mina läppar och tar en klunk försiktigt.
"So..?", frågar han snällt och ler snett.
"Wow, it's awesome!", fnittrar jag och tar en ny klunk.
 
Han skrattar och flyttar mig till hans knä. Jag fnittrar tyst och lutar ryggen mot hans bröstkorg och låter han lägga armarna runt min mage i ett tryggt grepp. Vi sitter där ett tag och pratar och dricker. 
"You're so beautiful, Em.", viskar han med sin hesa, djupa röst i mitt öra efter ett tag och jag ryser och rodnar.
Jag biter mig i läppen och låter han långsamt börja kyssa min nacke. 
"Already drunk, babe?", fnittrar jag och granskar hans stängda ögon och hans läppar som om och om igen kysser min nacke.
"No.", säger han emellan sina kyssar. "Or maybe a little.", lägger han till och lämnar min nacke med sina läppar.
Jag fnittrar till och avslutar min tredje drink. Jag kände hur det började påverka mig och min syn blir lite suddig men jag är långt ifrån så full som Harry var just nu.
"C'mon, let's go home...", sluddrar han och drar med mig till dörren.
Jag ler och smiter före honom och går ut genom dörren och han är snabbt efter.
"W-where do we live?", frågar han osäkert och kollar sig runt omkring.
"Over there.", ler jag och tar tag i hans hand och börja stumla framåt.
"Woo, lucky the management got you for me.", sluddrar han fram.
 
Jag kollar osäkert på honom. Vad menade han? Jag biter mig i läppen innan jag skakar på huvudet, det var bara alkoholen som pratade antagligen. Jag öppnar dörren och Harry springer in tills sitt rum och kastar mig i hans säng.
"Easy boy!", skrattar jag men han skakar på huvudet.
"Nuu, to horneh to wait.", sluddrar han och rent av sliter av mig klänningen och kastar iväg den.
"Harry...", fnittrar jag och höjer på ögonbrynen och Harry placerar sig ovanför mig.
"That's me baby.", mumlar han i mitt öra och börjar återigen kyssa min nacke.
"Harry, I'm not in the mood."
Harry reser sig upp och ger mig en smått irriterad blick.
"Don't look at me in that way, Harry...", säger jag blygt och kollar in i hans ögon.
"You're never in the mood.", muttrar han surt och lägger sig ner.
"Are you mad now?", frågar jag och höjer på ögonbrynen.
"Mhm.", mumlar han innan hans snarkningar tar över och jag reser mig upp och trär på en av hans tröjor.
Jag tar tag i kudden och smiter ut till vardagsrummet och placerar mig på soffan och somnar snabbt.
 
8 kommentarer för nästa! :D x
9 Kommentarer
zaynsbabe:

MER !<3

2012-12-18 | 17:03:35
Em:

Meeeer :)

2012-12-18 | 18:17:04
Fanny:

Meeraaaa nu :d

2012-12-18 | 18:56:32
Emma:

såååå bra!!!!

2012-12-18 | 19:26:47
Julia:

MEEEER

2012-12-18 | 20:51:25
Ida:

Mmmmmmmeeeeeerrr

2012-12-18 | 21:29:05
Nicky:

Ah!! Bra!! Längtar tills nästa kapitel!! :)

2012-12-19 | 08:16:07
URL: http://onedirecionnovells.blogg.se
Sophie:

Waah, jättebra!

2012-12-19 | 17:36:13
ida:

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr!!!!!!

2012-12-23 | 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!